To już po raz dziewiąty będziemy w tym roku wspominać Anię, Basię i Bogdana podczas skiturowych zawodów.

W tym roku spotykamy się w Dolinie Zuberskiej. Tym razem w ostatni weekend marca 28-29.03.

Jak co roku za organizację przedsięwzięcia są odpowiedzialni Ania Czas i Tomek Nodzyński. Wszystkie szczegóły dotyczące zgłoszeń i programu memoriału znajdziecie poniżej.

Chyba nikogo nie trzeba już przekonywać, że warto zjawić się w Zuberskiej i zasilić grono startujących narciarzy.


Zachęcamy również do uczestnictwa w mszy świętej w intencji Basi, Ani i Bogdana, która odbędzie się 13 marca o godz. 12:00 na Wiktorówkach.

  1. Termin: 28 marca 2020
  2. Miejsce: rejon doliny Zuberskiej – start i uroczyste zakończenie w schronisku „Chata Zverovka”
  3. Zasady uczestnictwa:
    · W memoriale mogą uczestniczyć członkowie AKPT, przewodnicy tatrzańscy z innych Kół oraz inni goście zaproszeni przez członków AKPT, w każdym zespole musi być przynajmniej jeden członek AKPT
    · zawodnicy startują w zespołach 3 osobowych (mieszanych – w zespole musi być przynajmniej jedna kobieta)
    · każdy zawodnik musi posiadać podczas zawodów detektor lawinowy i kask, każdy zespół musi posiadać jedną linę o długości minimum 20 m
    · każdy startujący musi mieć ubezpieczenie od kosztów akcji ratunkowej na Słowacji.
  4. Formuła imprezy: impreza ma sprawdzona w ubiegłych latach formułę wspólnej wycieczki, w która będą włączone elementy rywalizacji w następujących konkurencjach:
    · poszukiwanie detektorami lawinowymi
    · podejście indywidualne
    · podejście i zjazd w sztafecie
    · podejście i zjazd w zespole linowym
    · zjazd indywidualny
    Końcowy wynik zawodów to suma miejsc zajętych przez zespoły/członków zespołu w każdej z konkurencji
  5. Harmonogram zawodów:
    · od godz. 8.00 rejestracja zawodników w schronisku „Chata Zverovka”
    · godz. 9.00 odprawa przedstartowa
    · godz. 9.30 start zawodów
    · ok. godz. 18.00 uroczysta kolacja w schronisku , ogłoszenie wyników, dekoracja zwycięzców
  6. Koszty: (bez noclegów – opłata startowa, impreza, obiadokolacja, śniadanie w niedziele)
    · 80 zł + 10 euro – dla członków AKPT z opłaconymi składkami
    · 100 zł + 10 euro – dla pozostałych osób
    · 30 zł – sama opłata startowa (bez udziału w imprezie)
    · noclegi płacone indywidualnie wg cennika schroniska
  7. Zgłoszenia: (wraz z informacją o zakresie uczestnictwa i noclegach)
    · mailowo agrestino@interia.pl
    · telefonicznie 609 49015

Kategorie: życie Koła

0 Komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *