Koleżanki i Koledzy,

Zapraszamy wszystkich członków Koła AKPT do udziału w konkursie fotograficznym! To wyjątkowa okazja, aby podzielić się pięknem Tatr poprzez obiektyw aparatu.

  • Cel konkursu: Wybranie zdjęć, które zdobić będą strony przyszłorocznego kalendarza AKPT 2026.
  • Kategorie:  
  1. Pejzaże tatrzańskie  
  2. Portrety członków AKPT na tle tatrzańskiej przyrody 
  • Zasady nadsyłania zdjęć: 
  1. Zdjęcia należy przesyłać na adres e-mail: akptfanpage@gmail.com 
  2. W temacie wiadomości prosimy wpisać “Konkurs Fotograficzny AKPT”. 
  3. Dołącz swoje imię, nazwisko oraz numer blachy. 
  • Głosowanie odbędzie się na naszym profilu na Facebooku, po 10 września, gdzie każdy będzie mógł zagłosować na wybrane zdjęcia. Będziemy Was na bieżąco informować o kolejnych etapach konkursu. 
  • Szczegółowy regulamin dostępny jest poniżej.

Nie przegap okazji, by Twoje zdjęcie znalazło się w kalendarzu!

Czekamy na zdjęcia do 10 września 2025.

Zarząd AKPT

Regulamin Konkursu Fotograficznego – Tatry w obiektywie AKPT

  1. Organizator Konkursu: 

a) Konkurs jest organizowany przez Zarząd AKPT.

b) Wszelkie kwestie związane z organizacją konkursu będą rozstrzygane przez Zarząd Koła.

2. Cel Konkursu: 

Celem konkursu jest wybór fotografii, które zostaną umieszczone w kalendarzu AKPT na kolejny rok. 

3. Czas trwania: 

a) Zdjęcia mogą być przesyłane na adres email akpt.fanpage@gmail.com.pl do 10 września 2025

b) Głosowanie odbędzie się na przełomie września i października 2025 na stronach społecznościowych Koła AKPT (Facebook).

O terminie glosowanie Zarząd AKPT poinformuje Członków i Sympatyków Koła mailowo i w mediach społecznościowych. 

4. Warunki Uczestnictwa: 

a) Uczestnictwo w konkursie jest otwarte dla wszystkich zainteresowanych Członków i Sympatyków Koła AKPT, którzy spełniają poniższe warunki. 

b) Zdjęcia muszą być autorstwa uczestników konkursu. 

c) Uczestnicy muszą wyrazić zgodę na umieszczenie ich imienia i nazwiska w mediach społecznościowych oraz na kalendarzu. 

d) Uczestnicy konkursu muszą oświadczyć, że osoby będące na zdjęciu wyrażają zgodę na publikację ich wizerunku na kalendarzu AKPT.

e) Każdy uczestnik może przesłać maksymalnie 4 zdjęcia.

5. Głosowanie: 

a) 3 zwycięskie zdjęcia zostaną wyłonione do dnia 15 pazdziernika 2025 na podstawie liczby polubień pod danym zdjęciem, opublikowanym w mediach społecznościowych Koła AKPT (Facebook). 

b) Zarząd AKPT może zadecydować o wyborze większej liczby zdjęć do kalendarza w zależności od formatu wybranego kalendarza na 2026). Niemniej nagrodzone zostaną 3 zdjęcia z największą ilością polubień.

6. Nagroda: 

a) Wybrane zdjęcia zostaną wydrukowane w kalendarzu AKPT na kolejny rok. 

b) Nagrody dla zwycięzców będą wręczone po zakończeniu konkursu.

7. Postanowienia końcowe: 

a) Organizator zastrzega sobie prawo do interpretacji i zmian w regulaminie. 

b) Udział w konkursie oznacza akceptację regulaminu w całości. 

c) Organizator zastrzega sobie prawo do unieważnienia konkursu w przypadku naruszenia regulaminu

d) Organizator zastrzega sobie prawo do wyłączenia z konkursu zdjęcia w przypadku naruszenia regulaminu. 

d) Wszelkie kwestie sporne będą rozstrzygane przez Zarząd AKPT.

8. Kontakt: wszelkie pytania lub wątpliwości dotyczące konkursu można kierować pod adres email: akpt@akpt.pl

9. Aktualność Regulaminu: 

a) Niniejszy regulamin obowiązuje od chwili opublikowania do zakończenia konkursu (dzień ogłoszenia wyników).

Kategorie: życie Koła

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Avatar placeholder

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *