Koleżanki i Koledzy,
Zapraszamy wszystkich członków Koła AKPT do udziału w konkursie fotograficznym! To wyjątkowa okazja, aby podzielić się pięknem Tatr poprzez obiektyw aparatu.
- Cel konkursu: Wybranie zdjęć, które zdobić będą strony przyszłorocznego kalendarza AKPT 2026.
- Kategorie:
- Pejzaże tatrzańskie
- Portrety członków AKPT na tle tatrzańskiej przyrody
- Zasady nadsyłania zdjęć:
- Zdjęcia należy przesyłać na adres e-mail: akptfanpage@gmail.com
- W temacie wiadomości prosimy wpisać “Konkurs Fotograficzny AKPT”.
- Dołącz swoje imię, nazwisko oraz numer blachy.
- Głosowanie odbędzie się na naszym profilu na Facebooku, po 10 września, gdzie każdy będzie mógł zagłosować na wybrane zdjęcia. Będziemy Was na bieżąco informować o kolejnych etapach konkursu.
- Szczegółowy regulamin dostępny jest poniżej.
Nie przegap okazji, by Twoje zdjęcie znalazło się w kalendarzu!
Czekamy na zdjęcia do 10 września 2025.
Zarząd AKPT
Regulamin Konkursu Fotograficznego – Tatry w obiektywie AKPT
- Organizator Konkursu:
a) Konkurs jest organizowany przez Zarząd AKPT.
b) Wszelkie kwestie związane z organizacją konkursu będą rozstrzygane przez Zarząd Koła.
2. Cel Konkursu:
Celem konkursu jest wybór fotografii, które zostaną umieszczone w kalendarzu AKPT na kolejny rok.
3. Czas trwania:
a) Zdjęcia mogą być przesyłane na adres email akpt.fanpage@gmail.com.pl do 10 września 2025
b) Głosowanie odbędzie się na przełomie września i października 2025 na stronach społecznościowych Koła AKPT (Facebook).
O terminie glosowanie Zarząd AKPT poinformuje Członków i Sympatyków Koła mailowo i w mediach społecznościowych.
4. Warunki Uczestnictwa:
a) Uczestnictwo w konkursie jest otwarte dla wszystkich zainteresowanych Członków i Sympatyków Koła AKPT, którzy spełniają poniższe warunki.
b) Zdjęcia muszą być autorstwa uczestników konkursu.
c) Uczestnicy muszą wyrazić zgodę na umieszczenie ich imienia i nazwiska w mediach społecznościowych oraz na kalendarzu.
d) Uczestnicy konkursu muszą oświadczyć, że osoby będące na zdjęciu wyrażają zgodę na publikację ich wizerunku na kalendarzu AKPT.
e) Każdy uczestnik może przesłać maksymalnie 4 zdjęcia.
5. Głosowanie:
a) 3 zwycięskie zdjęcia zostaną wyłonione do dnia 15 pazdziernika 2025 na podstawie liczby polubień pod danym zdjęciem, opublikowanym w mediach społecznościowych Koła AKPT (Facebook).
b) Zarząd AKPT może zadecydować o wyborze większej liczby zdjęć do kalendarza w zależności od formatu wybranego kalendarza na 2026). Niemniej nagrodzone zostaną 3 zdjęcia z największą ilością polubień.
6. Nagroda:
a) Wybrane zdjęcia zostaną wydrukowane w kalendarzu AKPT na kolejny rok.
b) Nagrody dla zwycięzców będą wręczone po zakończeniu konkursu.
7. Postanowienia końcowe:
a) Organizator zastrzega sobie prawo do interpretacji i zmian w regulaminie.
b) Udział w konkursie oznacza akceptację regulaminu w całości.
c) Organizator zastrzega sobie prawo do unieważnienia konkursu w przypadku naruszenia regulaminu
d) Organizator zastrzega sobie prawo do wyłączenia z konkursu zdjęcia w przypadku naruszenia regulaminu.
d) Wszelkie kwestie sporne będą rozstrzygane przez Zarząd AKPT.
8. Kontakt: wszelkie pytania lub wątpliwości dotyczące konkursu można kierować pod adres email: akpt@akpt.pl
9. Aktualność Regulaminu:
a) Niniejszy regulamin obowiązuje od chwili opublikowania do zakończenia konkursu (dzień ogłoszenia wyników).
0 komentarzy